BTC Ljubljana (Meindl gojzerice)?
(prestaro za odgovor)
Highlander
2011-12-06 16:24:32 UTC
pozdrav,
zna li se tko kako se zove ducan u Ljubljanskom BTC-u koji drzi Meindl
gojzerice?
mk
2011-12-06 17:09:00 UTC
www.pohodnik-si.com
Tic
2011-12-06 18:36:48 UTC
Ja sam pro¹le godine kupio model Island Pro u http://www.interforst.hr/ u
Zagrebu i to je najbolje kaj sam do sada imal na nogama :-)
Tic
2011-12-06 18:48:41 UTC
pardon ,nije Island Pro veæ Island MFS Active....
Highlander
2011-12-07 07:06:55 UTC
Ja sam prošle godine kupio model Island Pro u
pardon ,nije Island Pro već Island MFS Active....
e bas te (Island MFS) i gledam - ako ti nije problem daj molim te napisi
koju rijec o njima (koje si prije njih imao, po kakvim terenima ih
koristis, ljeti ili zimi i sl)?
Tic
2011-12-07 07:41:05 UTC
Post by Highlander
e bas te (Island MFS) i gledam - ako ti nije problem daj molim te
napisi koju rijec o njima (koje si prije njih imao, po kakvim
terenima ih koristis, ljeti ili zimi i sl)?
Nosim ih u "zimskom" periodu i kad mi treba vodonepropusnost. KoŸa je fino
bru¹ena, tako da mi nakon 3-4 tretiranja G-Wax-om pastom za impregnaciju ne
propu¹ta ni kap vode (prosle zime sam bil dovoljno lud da drŸim noge u
potoku cca 30 minuta za test :-) ) . Zbog ovog nekakvog MFS Activa su
neobièno udobne od prvog dana . Kolko sam ja to skuŸil ,izgleda da se taj
MFS od topline tvojih nogu prilagodi oblikom tvojoj nozi , a poslije vrati u
prvobitan oblik kad ih izuje¹ ,odnosno kad se ohladi. Uglavnom to
funkcionira, jer nekaj udobnije nisam nosil. Srednja kopèa (na pregibu) je
posebno napravljena i tu su umetnuli meksu kozu, vibram ðon , ¹avovi
besprijekorno napravljeni, prednja ojaèanja za za¹titu..... Ne znam dali je
pripremljena za dereze jer ih ja nisam nikad nosil pa nisam obraæal paŸnju
kod kupovine. Do sada sam imal Alpinu i Garmont pa nisam bas neki preveliki
test majstor (ipak ne kupujes tak skupu stvar "svaki" dan), ali s ovim
gojzama sam prezadovoljan.
Highlander
2011-12-07 13:31:36 UTC
i ja sam na Alpini (Tibet) - zadovoljan sam bio, samo kamen ih je pojeo
(dzon izgleda k'o da su par godina lezale u moru pa ih sol pojela)

Nista, treba ih isporbati :-)

hvala puno i pozdrav,
I.
Nosim ih u "zimskom" periodu i kad mi treba vodonepropusnost. Koža je fino
brušena, tako da mi nakon 3-4 tretiranja G-Wax-om pastom za impregnaciju ne
propušta ni kap vode (prosle zime sam bil dovoljno lud da držim noge u
potoku cca 30 minuta za test :-) ) . Zbog ovog nekakvog MFS Activa su
neobično udobne od prvog dana . Kolko sam ja to skužil ,izgleda da se taj
MFS od topline tvojih nogu prilagodi oblikom tvojoj nozi , a poslije vrati u
prvobitan oblik kad ih izuješ ,odnosno kad se ohladi. Uglavnom to
funkcionira, jer nekaj udobnije nisam nosil. Srednja kopča (na pregibu) je
posebno napravljena i tu su umetnuli meksu kozu, vibram đon , šavovi
besprijekorno napravljeni, prednja ojačanja za zaštitu..... Ne znam dali je
pripremljena za dereze jer ih ja nisam nikad nosil pa nisam obraćal pažnju
gojzama sam prezadovoljan.
Tic
2011-12-07 17:06:51 UTC
Nista, treba ih isporbati :-) hvala puno i pozdrav,
Vec u ducanu nakon par minuta kaj ih bus imal na nogama skuzices kaj
kupujes...jest da je dosta novaca, ali mislim da je svaka lipa dobro ulozena
u taj model...
Iris
2011-12-11 10:03:38 UTC
Post by Tic
Post by Tic
Ja sam pro¹le godine kupio model Island Pro u
pardon ,nije Island Pro veæ Island MFS Active....
Meindlice nosim 15-ak godina i uvijek su mi bile omiljene. O kvaliteti
ne treba posebno ni pisati, udobnost savršena, kao i vodonepropusnost.
Ali imaju jedan problem koji se već godinama ne popravlja, a to su
džonovi. Mislim da je problem upravo u toj MFS pjeni koja je u njima.
Brže nego na drugim gojzericama džon se uništi, ali ne donji vibram sloj
koji se troši hodanjem, već srednji unutarnji sloj. Ostane šupalj, i
guma izvana tada popuca i sva pjena izađe vani poput neke crne kaše. To
se događa s više njihovih modela. Po internetu ima rasprava o tome.
Tako da mi se događa da su gojzerice još u odličnom stanju i vibram
džon, ali moram kupiti druge zbog tog problema. Nakon 3 takva uzastopna
iskustva, to me doista naljutilo. Mislim da si jedna takva firma i uz
takve cijene to ne smije dopustiti.Nerado sam odustala od Meindl modela
do daljnjega. Kupujem ih samo za ćerkicu, jer ih ona preraste prije nego
ih uspije iznositi. A od ponude svih dječjih gojzerica, Meindlice su
definitivno top po udobnosti.
Evo kako to izgleda i što neki korisnici kažu o tome:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=345022770443&set=o.19736728903&type=1&ref=nf
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=345038850443&set=o.19736728903&type=1&ref=nf

*****Iris
Iris
2011-12-11 10:12:16 UTC
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=279257882089233&set=o.19736728903&type=1&ref=nf
Tic
2011-12-11 10:41:20 UTC
Post by Iris
Post by Iris
http://s2.pticica.com/foto/0000962456_l_0_231jld.jpg
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=345022770443&set=o.19736728903&type=1&ref=nf
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=345038850443&set=o.19736728903&type=1&ref=nf
Auuu, ovo izgleda stra¹no !! Meni ovo prve Meindlice i odu¹evljen sam s
njima, ali sad kad gledam ovo...ajooj ??? Nakon kolko vremena ti se to
dogolilo i po kakvom terenu si ih preteŸno nosila ?
Iris
2011-12-11 13:45:56 UTC
Post by Tic
Post by Iris
Post by Iris
[...]
dogolilo i po kakvom terenu si ih prete¾no nosila ?
Prve Meindlice su mi izdržale najkraće, jer sam ih najviše nosila, u
svim uvjetima, ljeti i zimi, jer su mi tada bile jedine gojzerice.
Trajale su nekih godinu kad sam primjetila da je počeo pucati taj
srednji sloj, izdržale su još nekoliko mjeseci dok se nije sve raspalo.
Kasnije sam si uz nove Meindlice, kupila i druge zimske gojze. Tako da
sam drugi i treći par nosila na svim terenima, osim snijega i leda
(hrvatske planine, Alpe, planine BiH...). Različiti uvjeti i tereni. No,
gojzerice tome i služe. Moje prve gojze ,prije više od 20 god., bile su
neke bezimene, kupljene u Palmanovi, nosila sam ih mnogo sezona i dan
danas su mi u ormaru i u izvrsnom stanju. A Meindl moram baciti iako su
odlično očuvane i mogle bi služiti još nekoliko godina. zadnjih par
godina sam prešla na Millet i Sportivu, zadovoljna, ali nema do
udobnosti Meindlica. Meindl su mi još uvijek u srcu, najdraže. Ali nema
šansi da ih kupim, barem dok im se ne promjeni nešto u proizvodnji.
Highlander
2011-12-12 08:19:57 UTC
Post by Iris
A Meindl moram
baciti iako su odli�no o�uvane i mogle bi sluŞiti joť nekoliko
godina. zadnjih par godina sam preĹĄla na Millet i Sportivu, zadovoljna,
ali nema do udobnosti Meindlica. Meindl su mi joĹĄ uvijek u srcu,
najdraĹže. Ali nema ĹĄansi da ih kupim, barem dok im se ne promjeni
neĹĄto u proizvodnji.
jesi li probala kontaktirati (Meindl direktno ili prodavaca)? Mislim,
takvoj firmi se ovo ne bi smjelo dogadjati? Reklamacija?
Iris
2011-12-12 08:46:04 UTC
Post by Highlander
jesi li probala kontaktirati (Meindl direktno ili prodavaca)? Mislim,
takvoj firmi se ovo ne bi smjelo dogadjati? Reklamacija?
Nakon drugog para s istim problemom poslala sam mail njihovoj službi za
korisnike. Nije bilo odgovora. tek nakon nekoliko mailova uputili su me
da se obratim ovlaštenom prodavaču koji će me uputiti gdje ih popraviti
bez troškova. Kupila sam ih u Italiji i to mi nikako nije bilo zgodno.
Ali kad budem išla u Pohodnik ćerki kupiti nove gojze, baš ću ih pitati
jesu li imali takvih pritužbi.
Baš sam izgubila povjerenje u Meindl :-(
Highlander
2011-12-12 11:01:03 UTC
Nakon drugog para s istim problemom poslala sam mail njihovoj sluĹžbi za
korisnike. Nije bilo odgovora. tek nakon nekoliko mailova uputili su me
da se obratim ovlaťtenom prodava�u koji �e me uputiti gdje ih
popraviti bez troĹĄkova. Kupila sam ih u Italiji i to mi nikako nije
bilo zgodno. Ali kad budem iťla u Pohodnik �erki kupiti nove gojze,
bať �u ih pitati jesu li imali takvih prituŞbi.
BaĹĄ sam izgubila povjerenje u Meindl :-(
uh, sad si mi dala misliti se... :(
Hombre
2011-12-12 19:17:38 UTC
On Mon, 12 Dec 2011 12:01:03 +0100, Highlander
Post by Highlander
Nakon drugog para s istim problemom poslala sam mail njihovoj sluĹžbi za
korisnike. Nije bilo odgovora. tek nakon nekoliko mailova uputili su me
da se obratim ovlaĹĄtenom prodavaÄ?u koji Ä?e me uputiti gdje ih
popraviti bez troĹĄkova. Kupila sam ih u Italiji i to mi nikako nije
bilo zgodno. Ali kad budem iĹĄla u Pohodnik Ä?erki kupiti nove gojze,
baĹĄ Ä?u ih pitati jesu li imali takvih prituĹžbi.
BaĹĄ sam izgubila povjerenje u Meindl :-(
uh, sad si mi dala misliti se... :(
To je lijepa stvar kod nas koji živimo u donjoj ipizdini. Kad se švabi to
dogodi jednostavno ode u trgovinu gdje ih je kupio, istrese na stol i uzme
nove.
ja imam dva para nekih niskih (dva različita modela) i nakon dvije godine i
svojih 3000 km nezahtjevnog terena isto se potrošila ta pjena ali se meni
ništa nije odlijepilo jer su od nje samo dijelovi. Uzeo sam jednu ali sam je
lijen ufotkati večeras pa možda to napravim sutra.

Meni osobno ako dobra cipela traje godinu dana ja sam zadovoljan jer dnevno
prepješačim oko 8 km s tim da ljeti idu sandale ali zato zimi odem u brda po
kamenju tako da to nadoknadi ljeto.
Highlander
2011-12-13 14:54:11 UTC
Post by Hombre
Meni osobno ako dobra cipela traje godinu dana ja sam zadovoljan jer dnevno
prepješačim oko 8 km s tim da ljeti idu sandale ali zato zimi odem u brda po
kamenju tako da to nadoknadi ljeto.
Meni Alpina Tibet je sasvim ok - nosim je i ljeti zimi i po kamenjaru i
po laganim brdima... Kozha je zaparana na puno mjesta, ali nigdje nije
ispucala - jedino, nakon 5g dzon izgleda kao da je lezao par godina u
moru (nema vise gripa). Istina, nakon svakog planinarenje slijedilo je
ciscenje i mazanje...

Sad sam htio uzeti nesto nominalno bolje pa su mi Island MFS zapele za
oko - mada i Alpina Lhotse (s 2,8mm koze) sasvim solidno djeluju (samo
da su malo lakse)
Highlander
2012-02-10 13:32:17 UTC
kako nitko nista ne pise, pa cak ni Gerica nema na njuz-grupi (Gericu,
nije valjda da su prsti utrnuli od ledene berbe?) da bacim post

na kraju sam ipak uzeo Alpina Lhotse, za sad sam ih samo po Sljemenu
progacao - jako udobne (ok, meni inace jako pase Alpinin kalup), meke,
nigdje nista ne zulja pa sam slobodan izjaviti da ukoliko gledate takvu
vrstu gojzerice - svakako ih pogledati... Mene dosle 980kn (na
snizenju!), inace su 1399kn
MiljenkoGeric
2012-02-13 05:48:29 UTC
"Highlander"
-grupi (Gericu,
Post by Highlander
nije valjda da su prsti utrnuli od ledene berbe
Ma ne, zguzvao sam nesto lima pa sam u depresiji.
Jucer me Pero odvukao na Ivu. Subota 12.02.2012. Pocetak malog ledenog doba.
Snijega ko u bajci.
Domar je izvadio kvaku od WC a jer se kao sve smrznulo.
Zenske su pitale, a gdje cemo sad mi?
Vani, bio je hrabri odgovor svih domacina.
Kad vise nisam mogao gledati kako se zene muce stiscuci noge,
ugurao sam zlicu od kave u cetvrtasti otvor i otvorio vrata.
Rekoh evo tko treba izvolite.
Kuna ulaz.
Ude cura i zahvaljuje.
Ma nista rekoh jedna kuna.
Moze piva?
Moze.
Usla je i zatvorila vrata uz lagani tresak.
Kad je uskoro lupala po vratima iznutra rekoh: gurnite dvije kune pod vrata.
Smijeh.
Pustio sam je pa je na stol polozila 10 kn.
Jedva sam je natjerao da ih uzme natrag.
Brzo se proculo pa su me zena pocele opsjedati i stalno sam otvarao i
zatvarao vrata trazeci kunu.
Navalise i muski, malo manje darezljivo.
Nakraju nista nisam kasirao.
Jebat ga, tko nema smisla za biznis ni s ceste nezna pokupiti.
Skijao sam prvo po Konju, dvaput i vratio se u dom.
Snijeg je potpuno mekan, a podloge nema.
Skije propadaju do zemlje i naravno kamenja.
Jako sam ih izderao, ali nisam mogao odoljeti.
Mislio sam zadnji spust kroz Bezde, ali privlacna snaga Konja bijase jaca.
Skijao sam skoro do malog Konja i onda se prije sumske ceste izgubio pa
nisam znao je li staza lijevo ili desno.
Krenuh strmo nizbrdo i padnem na stazu. Bar znam gdje sam.
Malo po cesti, ali snijeg je visok, a strmina blaga.
Sporo ide, gomile snijega koce pa sam se bacio u jedan od onih strmih
zljebova po kojima spustaju trupce.
Izgladalo je OK. Bogato zalijano snijegom. Mislio sam odskakutat cu u par
zavoja i zacas sam dole.
Medutim, danas ovi sto nam nemilice unistavaju sume ne ciste za sobom pa u
sumi ostaju gomile granja u obilnim kolicinama.
Cim sam skocio s ceste u dubinu obje su skije usle pod gomilu nevidljivog
granja ispod snijega.
Koprcao sam se iducih pola sata i grdno se namucio da ponovo nadem koliko
toliko cistu podlogu.
Stvarno bi se krasno skijalo da nema tog granja.
Spustio sam se pod zice i uletio u proskijani trag od Bezda.
Zagrepcani su taman projurili. Slijedilo ih je nesto sitne djecice, pjeske.
Zavrsili smo s Velebitskim crnim u Prigorcu.
Ovo globalno zatopljenje mi se pocelo svidati.
Neki dan sam slusao Akademika Para na R101.
Mnogo se zanimljivog moze cuti.
Po nekim teorijama precijenili smo vlastiti znacaj na nasoj maloj kuglici pa
se mozda ipak odrzi,
usprkos nasoj ludosti.

LP
Hombre
2012-02-13 19:34:25 UTC
On Mon, 13 Feb 2012 06:48:29 +0100, "MiljenkoGeric"
Post by MiljenkoGeric
[...]
Fakat pojma nemaš.
Ako ništa trebao si davati svoj broj mobitela. Od tolikog mnoštva bila bi
barem jedna koja bi cijenila tvoju dobrotu.
Mislim. Razlika je u tome što si ti vjerovatno oženjen, a ja nisam...
MiljenkoGeric
2012-02-14 04:31:07 UTC
"Hombre"
Post by Hombre
Post by MiljenkoGeric
Jebat ga, tko nema smisla za biznis ni s ceste nezna pokupiti.
Fakat pojma nemaš.
Ako ništa trebao si davati svoj broj mobitela. Od tolikog mnoštva bila bi
barem jedna koja bi cijenila tvoju dobrotu.
Ta gdje si bio sa savjetima kad su mi trebali?
Post by Hombre
Mislim. Razlika je u tome što si ti vjerovatno oženjen, a ja nisam...
Pa .....

LP
Hombre
Akhm. To bi trebalo biti dodatni razlog jer je tuđe voće najslađe :-)
Sinek
2012-02-23 16:13:25 UTC
Ma nije Hombre u tome problem da li si ozenjen ili ne, stvar je
u ...., ma ne (necu prostacit) stvar je u tome, da Miljenko stvarno
nema slifa za biznis!!!
Ja sam onaj kad si trgao zlicu koji je sa drustvom bio preko puta
ulaza u WC i pokusao ti namjestit.... neke novcice. Inace jos imam
tvoju flasu ali nema smisla da ju praznu vratim a nemam nekaj pametno
natociti, (Nisu svi tak dobri podrumari kak ti!!!) ali bi za revans
bilo dosta i Velebitsko tamno kod Iveka...
LP
Sinek
MiljenkoGeric