Alpina gojzerice?
(prestaro za odgovor)
Highlander
2010-12-27 13:09:08 UTC
Stare gojzerice (Alpina Tibet) su pri kraju (dzon se skroz izlizao) pa
razmisljam o novim zimskim gojzericama.

Ima li tko od vas iskustva iz prve ruke s Alpina Teton:
http://www.alpina.si/si/izdelki/sport_10_11/trekking/mountaineering/?v=teton

odnosno s Alpina Peak:
http://www.alpina.si/si/izdelki/sport_10_11/trekking/mountaineering/?v=peak

Mislim da Teton dojde oko 1300kn, a Peak oko 1150kn.

S Tibetom sam bio skroz zadovoljan - ali kakve su ove nove?
Da li je to best-buy u nasim krajevima ili radije dodati jos kunica i
uzeti recimo Karakorum Pro Gtx (cca 1800kn - 10%)?
Igor Subotic
2010-12-27 17:47:10 UTC
Post by Highlander
[...]
neam ni jedne od navedenih, al imam planika k2.. vrlo su slicne.. nemam
nekih velikih zamjerki.. al mi je tezina pocela ici na zivce.. i na to
cu svakako obratiti pozornost pri slijedecoj kupnji..
www.zagrebcity.com | www.zagrebtours.com
Highlander
2010-12-28 08:04:41 UTC
Da, svjestan sam Tetonove tezine (1.224g vs 1.000g kod Karakoruma) i to
je ono sto me najvise smeta (pa to je skoro pola kg više)... Kvaliteta
mi djeluje ok.
Post by Igor Subotic
Post by Highlander
[...]
uzeti recimo Pro Gtx (cca 1800kn - 10%)?
Gaudencije
2010-12-28 09:18:49 UTC
Ja imam Peak i na ljeto æe biti dvije godine, gazim u njima i ljeti i zimi i
nemem ba¹ nikakve zamjerke. Vrlo sam zadovoljan s njima. Dobro drŸe nogu,
dobro drŸe automatsku derezu, ugodne su i precizne za penjanje. Vibram je
isto tako dobar (osim kad naleti¹ na mokre ploèice u birtiji, onda si ko
Bambi!) Imaju mi najbolji odnos tvrdoæe koji omoguæuje sigurno lak¹e
penjanje, ali i ugodno hodanje. Promoèile su samo jednom, ali to sam kriv ja
a ne one. Lo¹e su mi se pokazale pri duŸem hodanju po cesti. Kalup je malo
¹iri, pa ako ima¹ usku nogu mogao bi imat problema. Jednom pri spustu s Krna
ih nisam vezao kako treba pa mi je pocrnio palac. Od tada pazim na to kako
ih vezujem i vi¹e se nije ponovilo. A ¹to se teŸine tièe... istina je - ima
i lak¹ih. Sve u svemu, meni se èini da to je najbolje ¹to moŸe¹ dobiti za te
novce.
Da, svjestan sam Tetonove tezine (1.224g vs 1.000g kod Karakoruma) i to je
ono sto me najvise smeta (pa to je skoro pola kg vi¹e)... Kvaliteta mi
djeluje ok.
Hombre
2011-01-03 19:46:13 UTC
Vibram je isto tako dobar (osim kad naletiš na mokre pločice u birtiji, onda si ko
Bambi!)
Ideš! Care!

Skoro da ne pamtim kad sam čuo ovako slikovit opis (a čuo sam ih cijelo mnoštvo)
što ti se dogodi kad se nađeš u određenoj situaciji.
Hombre
2011-01-04 19:36:09 UTC
Vibram je isto tako dobar (osim kad naletiš na mokre pločice u birtiji, onda si ko
Bambi!)
Ove moje nisu bile u birtiji nego ispred birtije. Stepenice popločane velikim
bijelim pločicama. Kad sam jedno pola sata poslije ulaska izlazio, a kiša je
rosila uopće nisam bio svjestan trenutka u kojem se to dogodilo. Evo još jednom
slika umile posljedice.

Gaudencije
2011-01-05 07:49:46 UTC
Ove moje nisu bile u birtiji nego ispred birtije. Stepenice poploèane
velikim
bijelim ploèicama. Kad sam jedno pola sata poslije ulaska izlazio, a ki¹a
je
rosila uopæe nisam bio svjestan trenutka u kojem se to dogodilo. Evo jo¹
jednom
slika umile posljedice.
U pola sata se popije dosta gemi¹ta... Si siguran da je u pitanju bio samo
vibram? ;-)
To je moralo boljeti! Jesi li mogao psovati?

Ma to mi uopæe nije jasno. Kako to da taj vibram na ledu i po algama (u
kakvim potocima) drŸi bolje nego na tim mokrim ploèicama?
Hombre
2011-01-05 19:27:26 UTC
Post by Hombre
[...]
U pola sata se popije dosta gemišta... Si siguran da je u pitanju bio samo
vibram? ;-)
To je moralo boljeti! Jesi li mogao psovati?
Što je najgore uopće ne pijem alkohol, birtiju mi je imala sestra i nešto nije
štimalo sa netom na kompjuteru pa me pozvala da pogledam.
Da je boljelo, boljelo je. Kad sam uspio shvatit gdje se nalazim i uspio se
dignuti na noge, ustanoviti da nije ništa ozbiljnije slomljeno sa usana mi se
otela psovka kakvu ni internet nebi uspio provariti, a čula se tri bloka uokolo.
U njoj je bio i strah i bjes i bol i mržnja prema Vibramu... Rame i bedro su me
bolili još koji mjesec, rame ponekad malo zaboli kad mijenja vrijeme ali kad
bolje promislim kako sam se mogao (doslovno) ubiti onda se tješim.
Ma to mi uopće nije jasno. Kako to da taj vibram na ledu i po algama (u
kakvim potocima) drži bolje nego na tim mokrim pločicama?
Pojma nemam. Ovdje jako rijetko ledi ali sam opazio na rivi, koja je popločana
kamenom u jednom kutu bude vječna sjena i kad se tu uhvati malo leda hoće isto
noga pobjeć ako imam Vibram. Kupio sam neke "no name" Goretex Italijanske u Peku
i njihov džon sliči na plastiku tako da sam jako pažljivo pokušao na mokrom podu
i drže kao da su namazane ljepilom, pokušao sam na mokrim šahtovima, baricama sa
koricom leda. Ni traga od klizanja pa mi je sve to skupa još nejasnije.
Gaudencije
2011-01-07 07:28:19 UTC
sa usana mi se otela psovka kakvu ni internet nebi uspio provariti, a
èula se tri bloka uokolo.
Ma to pitam jer, barem ja znam da sam se jaaako udario onda kad ne mogu
psovati. Dok se psuje - boli ali dobro je

A sad ¹to se Vibrama tièe (onoga ¹to kliŸe po ploèicama). Juèer sa kæerkom
oti¹ao pro¹etat do Hahliæa (gore Èez Podplaninu, a dolje Po kolcih) i na
usponu nas uhvatio nekekav zrnati snijeg nalik na soliku, taman toliko da
prekrije kamen, navlaŸi ga i ostane na njemu ko tanak film. Na kosim glatkim
ploèama, èak i s mahovinom drŸalo ko ludo! Èak je i na crnom ledu smrznutih
kaliæa drŸalo kako treba, taman toliko da se moŸe sigurno hodati! A na
ploèicama neæe...
Igor Subotic
2010-12-28 17:39:26 UTC
Post by Highlander
Da, svjestan sam Tetonove tezine (1.224g vs 1.000g kod Karakoruma) i
to je ono sto me najvise smeta (pa to je skoro pola kg više)...
Kvaliteta mi djeluje ok.
tocno to.. kvalitetom i performansama sam zadovoljan.. koristim ih za
snijeg i Alpe.. jedino kaj nakon 6-7h hoda pocnem razmisljati kako bi
bilo da su lakse i koliko jos ima do tenisica.. ;)
www.zagrebcity.com | www.zagrebtours.com
Al Bundy
2011-01-07 16:32:20 UTC
"Highlander" wrote in message news:ifc5mr$da7$***@ss408.t-com.hr...

Da, svjestan sam Tetonove tezine (1.224g vs 1.000g kod Karakoruma) i to
je ono sto me najvise smeta (pa to je skoro pola kg više)... Kvaliteta
mi djeluje ok.

Ja sam osobno nosio Tibetice dvije i pol godine, i još uvijek mi nisu za
otpis. Ispenjale su +150 vrhova u Hrvatskoj. Peak sam uzeo lani, još u
proljeće, jer su bile na skciji 50% snižene, pa neka se nađu. Uzeo bih tada
i Teton, no nije ih više bilo. Prvo iskustvo u Peaksicama bio je Bitoraj
prošlu jesen, kada su mi se činile malo preteške i tvrde. Nastavio sam
hodati u Tibeticama do neki dan. U utorak sam prešao turu od Libinja preko
Svetog brda, Čičine dolive, Ivinih vodica do doma i ulaza u NP Paklenica.
Tura je uz uspon na Vlaški grad dugačka gotovo 29 km i 11 sati hoda. Nakon
svega izuzetno sam zadovoljan. Cipela je čvrsta, ne žulja nigdje i stopalo
drži vrlo stabilno i na smrznutim pločama snijega. Nije me umorila niti sam
osjetio da mi je preteška. Cipele fino sjedaju u dereze, kao i u TLS ove
krplje. Osobno se nadam akciji Alpine, i opet ću uzeti Tibetice kao lakšu
cipelu za ljetne ture, ali za teži teren Peak je dobra cipela.
Highlander
2011-01-10 09:20:47 UTC
imam i ja Tibetice i jako sam zadovoljan s njima - nisu teske, a odlicno
drze. I moje su dosta toga prosle, samo dzon je pojeden tj. izlizan pa
vise ne drzi po snijegu ali jos cu ih nositi ljeti.

Sad trebam cistu zimsku cipelu a nikako nisam na cisto da li se isplati
davat parsto kn vise za premium brand ili je bolje tu razliku uloziti u
drugi komad opreme (a ima jos stvari koje trebam kupiti)
Post by Highlander
Da, svjestan sam Tetonove tezine (1.224g vs 1.000g kod Karakoruma) i to
je ono sto me najvise smeta (pa to je skoro pola kg vi¹e)... Kvaliteta
mi djeluje ok.
Ja sam osobno nosio Tibetice dvije i pol godine, i jo¹ uvijek mi nisu za
otpis. Ispenjale su +150 vrhova u Hrvatskoj. Peak sam uzeo lani, jo¹ u
proljeæe, jer su bile na skciji 50% sni¾ene, pa neka se naðu. Uzeo bih
tada i Teton, no nije ih vi¹e bilo. Prvo iskustvo u Peaksicama bio je
Bitoraj pro¹lu jesen, kada su mi se èinile malo prete¹ke i tvrde.
Nastavio sam hodati u Tibeticama do neki dan. U utorak sam pre¹ao turu
od Libinja preko Svetog brda, Èièine dolive, Ivinih vodica do doma i
ulaza u NP Paklenica. Tura je uz uspon na Vla¹ki grad dugaèka gotovo 29
km i 11 sati hoda. Nakon svega izuzetno sam zadovoljan. Cipela je
èvrsta, ne ¾ulja nigdje i stopalo dr¾i vrlo stabilno i na smrznutim
ploèama snijega. Nije me umorila niti sam osjetio da mi je prete¹ka.
Cipele fino sjedaju u dereze, kao i u TLS ove krplje. Osobno se nadam
akciji Alpine, i opet æu uzeti Tibetice kao lak¹u cipelu za ljetne ture,
ali za te¾i teren Peak je dobra cipela.
toni_cobra
2010-12-28 14:08:45 UTC
Post by Highlander
http://www.alpina.si/si/izdelki/sport_10_11/trekking/mountaineering/?v=teton
Ja sam ih kupio iskljucivo za zimu, broj i pol vece/nisu imali manje (bile
su na 50% popustu), ali nemam problema jer ih iznad zgloba naspanam pa ne
"plivaju".

Probao ih na krpljama i bez icega i zadovoljan sam (nemam osjecaj da su
preteske), jedino sto moras pripaziti su unutarnji savovi/rezovi -
postrance, ne znam da li je zbog zime ili kondenzata, ako se ukrute mogu
zuljati iako je kalup sirok, to sam rijesio mazanjem savova baby uljem i sad
je OK

Sto se tice cijena, osim ovih, zadnjih nekoliko pari sam kupio u Italiji na
rasprodajama, 100-180ojra brutto

Pozdrav, Cobra
Highlander
2010-12-28 15:04:40 UTC
hvala Gaudencije & Cobra,
imam (po)siroku nogu pa cu isprobati i Peak i Tetona.

Inace, ne ocekujem cuda od gojzerice (vidi nize komentar za Tibet) ali
mislim da je to najbitniji dio opreme i spreman sam potrositi koju kn
vise (ali samo ako treba).

Muci me samo to sto nemam iskustva s gornjom klasom gojzerica (tipa La
Sportiva, Scarpa itd) tj. da li se isplati dati recimo 500-700kn vise
nego za Alpinu? Osim zimskih tura ovuda kod nas, krenuo bih malo vise i
po Alpama.

S Tibet-om sam inace jako zadovoljan (a koristim ih i ljeti i zimi i po
kamenjaru i po snijegu) i mislim da Alpina ima odlican omjer
ulozeno-dobiveno (OK, nakon par sati snijega noga mi bude vlazna, ali ok).

U svakom slucaju - hvala na savjetima

Lp,
Ivica
Pozdrav, Cobra
Petar Zlatar
2011-01-03 20:53:42 UTC
http://www.iglusport.si/cevlji-visoki-karakorum-pro-gtx

Imas u Slo ako te put nanese,
oduzmi 10% uz iskaznicu i na sve to cca 20% tax free imas vrhunske gojze za
150eur
Pozdrav, Cobra
borna
2011-01-04 10:24:46 UTC
Post by Petar Zlatar
oduzmi 10% uz iskaznicu i na sve to cca 20% tax free imas vrhunske gojze za
AFAIK u Iglu ako je oprema na rasprodaji/akciji nejde jos i planinarksih
popust (onih 10%) :/

Da, s La Sportivom su ljudi uglavnom zadovoljni.

Lp, Borna
Highlander
2011-01-05 11:25:03 UTC
Post by borna
Da, s La Sportivom su ljudi uglavnom zadovoljni.
Uglavnom?
s cime ima problema kod LaSportive?
Josip Karlic-Tafarija
2011-01-05 14:01:34 UTC
S kalupom? :)
Tomislav
2011-01-08 15:03:36 UTC
Pozdrav,

Ponovio sam se u Alpina Tibet pa može savjet. Jel je dovoljno samo sprej
protiv zaštite od vlage ili ih je dobro i mazati nekakvom kremom.

Lp