Alpina Tibet- koji broj?
(prestaro za odgovor)
Tomislav
2010-12-14 10:16:41 UTC
Pozdrav grupi

Eto novi sam u planinarenju i želim kupiti Alpina Tibet i ne mogu se
odlučiti za koju veličinu cipela. Čuo sam da su kalupi od Tibeta nešto
manji.
Probao sam Tibet veličinu 10.1/2=45=290 i 10=44.5=285.
Zanima me jel MSS znači da je do dužina stopala u mm ili je to oznaka za
nekakvu drugu mjeru.
Moje stopalo je 280 mm i sad se ne mogu odlučiti koju veličinu uzeti jel
44.5 ili 45.
Kad obučem 44.5 kad okrenem vrh cipele prema dolje malo osjetim prste kao mi
se malo ali jako malo nabijaju, a kad obučem 45 onda ne ali mi je i malo
cipela širja.
Na sto sam muka koje uzeti.

Bojim se da ove 44.5 kad bi hodao 5-6 sati da bi mi noga jako natekla pa bi
me žuljale i samo bi bio nervozan.
Gospodo šta savjetujete. Imam i sliku svog stopala sa jednom i drugom
veličinom uloška iz Tibeta. Desna je 44.5, a lijeva 45. Slika je na
hr.rec.planinarenje.binarijes
Eto molim prave i iskrene savjete

Unaprijed Vam zahvaljujem i lijep pozdrav

Tomislav
VT
Gaudencije
2010-12-14 11:06:06 UTC
Planinarska se cipele isprobava isto kao i djeèja cipela. Dakle obuje¹ ju sa
èarapom koju æe¹ obièno nositi na turama. Cipela mora biti razvezana i onda
mora¹ gurnuti prste tako da dodiruju prednji dio cipele, (lupi lagano
dva-tri puta prstima o pod) a izmeðu pete i straŸnje strane cipele mora biti
mjesta za prst ruke. To je to ¹to se tièe broja, odnosno duljine cipele.
Moje iskustvo s Alpinom govori da se jaèi modeli ne ra¹ire s vremenom, pa ne
kupuj ni¹ta u nadi da æe se s vremenom razgaziti.
Sretno!
Post by Tomislav
Pozdrav grupi
Eto novi sam u planinarenju i Ÿelim kupiti Alpina Tibet i ne mogu se
odluèiti za koju velièinu cipela. Èuo sam da su kalupi od Tibeta ne¹to
manji.
Probao sam Tibet velièinu 10.1/2=45=290 i 10=44.5=285.
Zanima me jel MSS znaèi da je do duŸina stopala u mm ili je to oznaka za
nekakvu drugu mjeru.
Moje stopalo je 280 mm i sad se ne mogu odluèiti koju velièinu uzeti jel
44.5 ili 45.
Kad obuèem 44.5 kad okrenem vrh cipele prema dolje malo osjetim prste kao
mi se malo ali jako malo nabijaju, a kad obuèem 45 onda ne ali mi je i
malo cipela ¹irja.
Na sto sam muka koje uzeti.
Bojim se da ove 44.5 kad bi hodao 5-6 sati da bi mi noga jako natekla pa
bi me Ÿuljale i samo bi bio nervozan.
Gospodo ¹ta savjetujete. Imam i sliku svog stopala sa jednom i drugom
velièinom ulo¹ka iz Tibeta. Desna je 44.5, a lijeva 45. Slika je na
VT
Tomislav
2010-12-14 11:17:27 UTC
Štovani,

Na binaries sam stavio sliku i to je to taman kako vi kažete tj. kako ste
objasnili. Ja imam jedan centimetar slobodnog prostora kad izvadim uložak iz
cipele i to kad gurnem do kraja taman dobijem tu debljinu prsta od jedan
centimetar što napred imam mjesta.

U svakom slučaju hvala za savjet
Lp

Tomislav

Planinarska se cipele isprobava isto kao i dječja cipela. Dakle obuješ ju sa
čarapom koju ćeš obično nositi na turama. Cipela mora biti razvezana i onda
moraš gurnuti prste tako da dodiruju prednji dio cipele, (lupi lagano
dva-tri puta prstima o pod) a između pete i stražnje strane cipele mora biti
mjesta za prst ruke. To je to što se tiče broja, odnosno duljine cipele.
Moje iskustvo s Alpinom govori da se jači modeli ne rašire s vremenom, pa ne
kupuj ništa u nadi da će se s vremenom razgaziti.
Sretno!
Highlander
2010-12-15 07:30:05 UTC
i popodne tj. predvecer...
Post by Gaudencije
[...]
dva-tri puta prstima o pod) a izmeðu pete i stra¾nje strane cipele mora biti
[...]
Post by Tomislav
Pozdrav grupi
Eto novi sam u planinarenju i ¾elim kupiti Alpina Tibet i ne mogu se
odluèiti za koju velièinu cipela. Èuo sam da su kalupi od Tibeta ne¹to
manji.
Probao sam Tibet velièinu 10.1/2=45=290 i 10=44.5=285.
Zanima me jel MSS znaèi da je do du¾ina stopala u mm ili je to oznaka za
[...]
bi me ¾uljale i samo bi bio nervozan.
VT
Tomislav
2010-12-18 07:56:42 UTC
Hvala svima sa dobrim savjetima. Kupio sam Alpina Tibet 45.

Lp

Tomislav
Harvey
2010-12-20 16:36:01 UTC
koliko si dao,jesu li moŸda na akciji?
Tomislav
2010-12-20 19:11:17 UTC
Ne nisu na akciji. Zvao sam njihovu upravu u Zagreb da pitam dali če biti na
akciji pa mi je rečeno da planinarska obuća ovu sezonu 2010/11 neće biti na
popustima. Onda sam nazvao par njihovih trgovina u Zagrebu da provjerim
informaciju da se ne zaletim i svagdje sam dobio isti odgovor, ovu sezonu
neće biti popust na planinarsku obuću.

Popust imaš na planinarsku i lovačku iskaznicu 10% i to cijelu godinu.
Cijena Tibeta je ne promijenjena već dugo 1.099 kn minus 10% na sve načine
plaćanja.

989 kn

Jel sam bio konkretan :-)

Lp

Tomislav
Harvey
2010-12-29 19:13:31 UTC
Ne nisu na akciji. Zvao sam njihovu upravu u Zagreb da pitam dali èe biti
na akciji pa mi je reèeno da planinarska obuæa ovu sezonu 2010/11 neæe
biti na popustima. Onda sam nazvao par njihovih trgovina u Zagrebu da
provjerim informaciju da se ne zaletim i svagdje sam dobio isti odgovor,
ovu sezonu neæe biti popust na planinarsku obuæu.
Popust ima¹ na planinarsku i lovaèku iskaznicu 10% i to cijelu godinu.
Cijena Tibeta je ne promijenjena veæ dugo 1.099 kn minus 10% na sve naèine
plaæanja.
989 kn
Jel sam bio konkretan :-)
Hvala,hm valjda im dobro ide prodaja i sa punim cijenama.Bojim se da
nebudem nosio Alpinu posto svi drugi idu sa popustima i preko 50% poslije
Nove Godine: Hervis,Cis Alfa,Intersport.Isto provjerio i provjereno.
Tomislav
2010-12-29 20:00:34 UTC
Ok, ako ti se da ostavi obavijest šta i gdje si kupio.
Sretno sa kupovinom !
Tibetice su fantastične, isprobane već na par hodnji.

Lp

Tomislav