Zuljaju gojzerice
(prestaro za odgovor)
Bepi
2010-09-13 11:34:18 UTC
Pozdrav,

Nakon prve ture u novim gojzericama malo su me nazuljale na desnoj nozi kod
skocnog zgloba. Pogledao sam i vidim da je tamo rub od sivanja dva krajeva
materijala. Sta staviti na nogu da to ne zulja?

Hvala
R1
Hvala
Ban
2010-09-13 17:37:13 UTC
Post by Bepi
[...]
Ja sam stavio maramicu èim sam osjetio i bilo je dobro drugi dan, kasnije se
sve razradilo
JegerZg
2010-09-13 19:35:22 UTC
Post by Bepi
[...]
Ja sam stavio maramicu čim sam osjetio i bilo je dobro drugi dan, kasnije se
sve razradilo
Promijeni čarape (bez zajebancije).
Kupi neke kvalitetnije čarape u IGLU-u ili sličnom dučanu ,cca 50-80
kn.Imao sam isti problem proba novih gojzerica prošla sa žuljevima ,ali sam
imao finjak čarapu(papak).Nakon pravih čarapa sve ko grom.

pozz

sretno u planini

p.s.

nemoj samo kupiti SALOMON čarape -pljuga su,imam dva različita para i
nevaljaju(bar kod mene