Poliški špiki, Ceria-Merlone (28. 9)
(prestaro za odgovor)
Vanja Starčević
2014-10-13 21:52:52 UTC
U nedjelju smo zbog gužve oko doručka uže dobili u tek 8 h, odlučili smo po
užad idemo Žarko i ja. Po VN smo se popeli na škrbinu uz Torre di Villaco i
zatim popriječili do štanda s kojega vodi abseil iz našeg jučerašnjeg
smjera. . Spust na šktrbinu nije problem, ali dalji uspon nije izgledao
obećavajuće: klin 3 m iznad škrbine, prečka 2 m udesno i 6-7 m ekponirano
III/III+bez mogućeg osiguranja. U gojzericama za mene to nije bila opcija,
Žarko se nije osjećao sigurno. Preostalo je da me Žarko spusti niz žlijeb
koji se spušta s škrbine, oko 20 n niže mogao sam dohvatiti naša zaglavljena
užeta. Žlijeb je III-IV, ali ga s osiguranjem od gore nije bilo posebno
teško popeti. Oslobodili smo užad te abseilali s (ovaj puta ispravnog
štanda) na VN i otpenjali do izlaza, kod Corsija smo bili u 11 h. Kraći
odmor i spremanej stvari u 11.30 smo krenuli prema Poliškim špikima. Na
odvojku za Škrbinu prednje špranje je Žarko odlučio da će se vratiti
direktno na Pecol (već je prošao Ceria Merlone), a ostali smo nastavili.
Osigurani put je slikovit, najlakši od 3 vezne ferate koje povezuju Montaž i
Viš, samoosiguranje nije nužno. Vrlo je dug, od škrbine Prednje špranje do
Špika and nosom nam je trebalo skoro 4 h i zatim još 3 h za spust na Pecol.

Prekrasan rano-jesenski izlet.

Fotografije (i s Ago di Villaco):
https://picasaweb.google.com/111611792261452845283/PoliskiSpiki#

Vanja